.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داوود رشیدی و مرضیه برومند در جمع تئاتری های مازندران

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با حضور هنرمندان برجسته کشور، داوود رشیدی و مرضیه برومند تئاتر مازندران در بابل نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش مهر در ساری، قدرت الله یوسفی بعداز ظهر سه شنبه در جمع هنرمندان استان در ساری اظهار داشت: با همکاری شورای شهر و شورای مشورتی تئاتر بابل همایش نقد و بررسی تئاتر مازندران با حضور هنرمندان برجسته کشور داوود رشیدی و مرضیه برومند از ساعت 17 تا 19 عصر فردا در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ تئاتر، آشنایی بیشتر با مسائل روز هنری، تبادل تجربه و ارتقای سطح آموزشی هنرمندان تئاتر برشمرد.

یوسفی برنامه‌های سالانه تئاتر، اطلاع ‌رسانی کارهای انجام شده در زمینه تئاتر از نمای دور و تشویق هنرمندان برای اجرای برنامه‌ های متنوع تئاتر را از دیگر برنامه ‌های این همایش اعلام کرد.

وی نگاه مسئولان استان را به هنر تئاتر نگاه بلند و عمیق برشمرد و بیان کرد: هنر تئاتر یک هنر تاثیرگذار و ماندگار است و تاثیر این هنر از سایر هنرها از قبیل فیلم و سینما بیشتر بوده زیرا این هنر به صورت زنده و از طریق دیدن و شنیدن و چهره به چهره صورت می ‌گیرد.

یوسفی بیان داشت: از هنرمندان تئاتر انتظار می رود موضوعهایی با مضامین اثرگذار و مثبت انتخاب کرده و آن را به بهترین شکل موجود اجرا کنند، چرا که تاثیر تئاتر بسیار زیاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.